Sprawy wpływające do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Helu są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.
Korespondencję należy składać w Biurze Obsługi Interesanta w budynku Urzędu Miasta Helu, ul. Wiejska 50 w godzinach:
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
lub wysyłać za pośrednictwem poczty na adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu
ul. Wiejska 50
84-150 Hel
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /mopshel/SkrytkaESP
aby można było złożyć wniosek do Ośrodka, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne
Skargi i wnioski można składać:
-
pisemnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel;
-
za pośrednictwem ePUAP;
-
za pośrednictwem faxu: 58 677-72-77;
-
drogą elektroniczną na adres e-mail: i.lenc@mopshel.pl;
-
osobiście w siedzibie Ośrodka w każdą środę w godzinach od 16:00 do 17:00, pokój 203.
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z zm.);
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46).
Zgodnie z & 8 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002, Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione zostaną bez rozpoznania.
Metryka
Akcja | Użytkownik | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu | Agata Osiewała | 2020-04-03 16:51:31 |
Ostatnia aktualizacja | Agata Osiewała | 2021-09-20 14:24:47 |