INFORMACJA
Zgodnie z § 24a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 1931), informuję, że od 4 listopada 2020 roku pracownicy zatrudnieni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Helu wykonują pracę w trybie zdalnym, co powoduje zawieszenie wizyt osobistych klientów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Helu.
SPRAWY W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W HELU MOŻNA ZAŁATWIĆ:
- mailowo lub telefonicznie:
TELEFONY STANOWISK PRACY:
Kierownik MOPS w Helu |
58 677-72-54 |
i.lenc@mopshel.pl |
Irena Lenc |
---|---|---|---|
Zastępca kierownika/inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego |
58 677-72-66 |
a.osiewala@mopshel.pl |
Agata Osiewała |
Główny księgowy |
|
j.hyjek@mopshel.pl |
Janusz Hyjek |
Referent ds. świadczenia wychowawczego, pomocy materialnej o charakterze socjalnym |
58 677-72-44 |
k.cichon@mopshel.pl |
Krystyna Cichoń |
Pracownik socjalny |
58 677-72-44 |
m.radlinska@mopshel.pl |
Magdalena Radlińska |
Asystent rodziny |
735 953 146 |
a.ozgakohnke@mopshel.pl |
Anna Ożga-Kohnke |
- pocztą tradycyjną na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel,
- przez platformę ePUAP- Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /mopshel/SkrytkaESP
- składając pismo do Skrzynki Podawczej umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miasta Helu (od ulicy Żeglarskiej). Uprzejmie prosimy
o pozostawienie na każdym złożonym piśmie kontaktu telefonicznego bądź mailowego, który będzie niezbędny w przypadku konieczności wyjaśnienia ewentualnych niejasności, co usprawni proces załatwienia sprawy w obecnych warunkach.
W SPRAWACH WYMAGAJĄCYCH OSOBISTEJ OBSŁUGI KLIENCI BĘDĄ PRZYJMOWANI WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ TELEFONICZNYM, TEL. 58 6777-266.
SPRAWY, KTÓRE WYMAGAJĄ OSOBISTEJ OBSŁUGI, MOŻNA ZAŁATWIĆ PRZY ZACHOWANIU PONIŻSZYCH ŚRODKÓW OSTROŻNOŚCI:
- klienci wpuszczani są do budynku Urzędu Miasta Helu pojedynczo (w przypadku utworzenia się kolejki przed wejściem do Urzędu, należy zachować min. 1,5 m odległości pomiędzy osobami),
- każdy Klient powinien mieć zasłonięte usta i nos,
- po wejściu do budynku każdy Klient powinien zdezynfekować ręce (płyn jest dostępny przy wejściu),
- po wejściu do budynku Urzędu oraz wstępnej weryfikacji sprawy, Klient zostanie skierowany do sali konferencyjnej , gdzie zorganizowany został bezpośredni punkt obsługi interesanta.
- Uprzejmie prosimy, aby Klienci, którzy zostaną wpuszczeni do Urzędu, udawali się bezpośrednio do miejsca wyznaczonego przez osobę koordynującą.
Metryka
Akcja | Użytkownik | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu | Agata Osiewała | 2020-11-03 13:24:44 |
Ostatnia aktualizacja | Agata Osiewała | 2020-12-30 09:43:22 |
Autor dokumentu | Irena Lenc | 2020-11-03 |