logo jednostki
treść strony

INFORMACJA

Zgodnie z § 24a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 1931), informuję, że od 4 listopada 2020 roku pracownicy zatrudnieni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Helu wykonują pracę w trybie zdalnym, co powoduje zawieszenie wizyt osobistych klientów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Helu.

 

SPRAWY W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W HELU MOŻNA ZAŁATWIĆ:

  • mailowo  lub telefonicznie:

TELEFONY STANOWISK PRACY:

Kierownik MOPS w Helu

58 677-72-54

i.lenc@mopshel.pl

Irena Lenc

Zastępca kierownika/inspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego

58 677-72-66

a.osiewala@mopshel.pl

Agata Osiewała 

Główny księgowy

 

j.hyjek@mopshel.pl

Janusz Hyjek

Referent ds. świadczenia wychowawczego, pomocy materialnej o charakterze socjalnym

58 677-72-44

k.cichon@mopshel.pl

Krystyna Cichoń 

Pracownik socjalny

58 677-72-44

m.radlinska@mopshel.pl

Magdalena Radlińska

Asystent rodziny

735 953 146

a.ozgakohnke@mopshel.pl

Anna Ożga-Kohnke 

  • pocztą tradycyjną na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu, ul. Wiejska 50, 84-150 Hel,
  • przez platformę ePUAP-  Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /mopshel/SkrytkaESP
  • składając pismo do Skrzynki Podawczej umieszczonej przed wejściem do Urzędu Miasta Helu (od ulicy Żeglarskiej). Uprzejmie prosimy
    o pozostawienie na każdym złożonym piśmie kontaktu telefonicznego bądź mailowego, który będzie niezbędny w przypadku konieczności wyjaśnienia ewentualnych niejasności, co usprawni proces załatwienia sprawy w obecnych warunkach.

W SPRAWACH WYMAGAJĄCYCH OSOBISTEJ OBSŁUGI KLIENCI BĘDĄ PRZYJMOWANI WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZYM  UMÓWIENIU SIĘ TELEFONICZNYM, TEL. 58 6777-266.

SPRAWY, KTÓRE WYMAGAJĄ OSOBISTEJ OBSŁUGI, MOŻNA ZAŁATWIĆ PRZY ZACHOWANIU PONIŻSZYCH ŚRODKÓW OSTROŻNOŚCI:

  • klienci wpuszczani są do budynku Urzędu Miasta Helu pojedynczo (w przypadku utworzenia się kolejki przed wejściem do Urzędu, należy zachować min. 1,5 m odległości pomiędzy osobami),
  • każdy Klient powinien mieć zasłonięte usta i nos,
  • po wejściu do budynku każdy Klient powinien zdezynfekować ręce (płyn jest dostępny przy wejściu),
  • po wejściu do budynku Urzędu oraz wstępnej weryfikacji sprawy, Klient zostanie skierowany do sali konferencyjnej , gdzie zorganizowany został bezpośredni punkt obsługi interesanta.
  • Uprzejmie prosimy, aby Klienci, którzy zostaną wpuszczeni do Urzędu, udawali się bezpośrednio do miejsca wyznaczonego przez osobę koordynującą.

Metryka

Akcja Użytkownik Data
Dodanie dokumentu Agata Osiewała 2020-11-03 13:24:44
Ostatnia aktualizacja Agata Osiewała 2020-12-30 09:43:22
Autor dokumentu Irena Lenc 2020-11-03